Közvetlen vízpart, napsütés, romantikus hangulat,
stég, nádascsend, békesség

Mi is ezeket a jellemzőket kerestük és ezért építettük fel kis házunkat.
Szeretünk itt megpihenni, mert távol lehetünk a város forgatagától, a nyüzsgéstől, a zsongástól..
Ha Te is békét, nyugalmat, meghittséget keresel, akkor ITT jó helyen jársz!
A “Házunk a Parton” Budapesttől 42 Km-re; Dömsödön, a Ráckevei-Dunaág partján található.

Árak+Foglalás
GALÉRIA

Nincs fényűzés, nincs luxus, de azt nem is egy közvetlen vízparti faházban keresi az ember. Azonban van egy igényesen berendezett ház, 2 hálószobával,  fürdőszobával, wc-vel, tágas nappalival, és egy mindennel felszerelt konyhával (hűtő, mikró, teafőző, sütő). A házikó ékessége egy 60m2-es fa terasz, melynek több mint 20m2-es része fedett, így innnen szinte bármilyen időjárás mellett csodálhatjuk a közvetlen kilátást a Duna ágra. A teraszon heverészhetünk-relaxálhatunk és kémlelhetjük a természetet egy kényelmes bambusz ülőgarnitúráról, vagy elkölthetünk egy gyertyafényes vacsorát az étkezőasztalnál. Egyszóval minden adott néhány békés nap eltöltéséhez. Házunkban 4 fő elhelyezésére van lehetőség francia ágyon.

Parkolás több autó részére a saját kertben lehetséges.

TÉRKÉP

Házikónk tökéletes hely egy romantikus elvonuláshoz, családi pihenéshez, illetve kisebb céges összejövetelekhez.  A kertben lehetőség van bográcsozni és grillezni a kiépített tűzrakónál, amihez minden eszközt biztosítunk. Továbbá lehet akár kajakozni, tollasozni és a környéken sétálni,vagy akár horgászni is a saját stégünkről.

2 kerékpár, 1 kajak, és 1 két személyes kenu szabadon hozzáférhető a bérlet ideje alatt.

Amennyiben hobbid a természetfotózás, vagy az aqvarell festés úgy a téma szinte helybe jön. Mocsári teknősök, hattyú családok, szürke gémek, vadkacsák életét figyelhetjük meg közvetlen közelről.

Saját stégünkön kipróbálhatod és élvezheted a horgászat örömeit, illetve a ház elhelyezkedéséből adódóan a rendelkezésedre álló kerékpárral módod van bejárni a környék látványosságait, legyen ez Ráckeve, a méltán híres első vízimalma, a lórévi apró kápolna, vagy a helyi vasárnaponkénti piac.

Szerintünk ez maga a béke és nyugalom szigete, ahonnan
mi mindig feltöltődve és kipihenve térünk haza…

FOGLALÁSKAPCSOLATGALÉRIA

Wifi: van, de inkább nyaraljunk! 🙂